Subscribe:

14 November 2011

Ira & Abg Epul (Versi Nogori)

Assalamualaikum...

Hihi.. update jugak kan blog ari ni.. Hihi.. =) Ini sungguh tengah malam bagi diri saye yg akan bekerja pade hari esok.

Curik mase skit nak upload gambor kenduri kawen ira ari tu. Tapi x banyak la gambar, sebab den kan pengapit. Mano ei sompat nak tangkap gambar bagai. (alasan yg agak munasabah)

Ini kad ucapan yg den tampal kat hadioh nyor.

Ini pulok hadioh yg den kendong bawak po-ie ko Perok. Ekau nak hadioh besau macam ini, ekau kawen lah copat-copat. silap-silap kawan2 bagi ekau hadioh basikal roda tigo pun ado.

Ira dok bedebau-debau rasonyer jantung nak jadi bini orang.

Abg Epul yang akad nikah, eden pulo yg raso meremang2 bulu roma. Sekali lafaz jo, tahniah Abg Epul.

Hantaran nyor, sume pink. Ira memang suko pink. Cantik hantaran nyo. Nanti den kawen ekau boleh la tolong gubah tok eden yo ira.. lalala~~

Tahniah Ira dah jadi isteri org, jangan nakal2 lagi yo. =) Semoga kekal hinggo ke akhir hayat la yo. Amin.. =)

Mas Kahwin.

Cincin.

Hehe.. Maaf lah, gegau sikit gambor ei. Tangan den memang masalah sikit kalau snap gamb rush-rush ni.

Majlis sanding tema ei purple + pink. Chantek bukan? =)

gambau ei curik dekat fb ira. eheh~~ eden pengapit ei, muko nak toye ajo. pengapit laki segak. eceh~~ kepak kepak kepak kepak jantong jantong jantong jantong~~ *bunyi kompang kononnyer* (tebiat)

eden pun turut gedik nak pakai inai. memulo nak pakai 3 jari jo, mcm pengantin laki kononnyor, tapi den kene pakse pakai 10 jari~~ hasilnyor...

Eden memang tanpa was-was pakai inai ni. sebab sebolah mak ira pakai kan dan sobalah lagi, mok su dio pakaikan. eden turut kan ajo. hasilnyor inai tak bape pekat ni haa.. den pkai 2 jam jo. sobab den da nok tido. pakai jam 1pg buko jam 3pg, tak larek dah den nak nunggu nyor, ngantok bobonar. mate den dah mocam celik-celik oyam da haa~~ (tangan sebelah cerah, sebelah gelap) *cacat*

Begitulah sedikit sebanyak laporan dr eden. Den da ngantok ya amat ni haa.. Dis week mau pulang ko Pahang pulo. Idzaidah da nak kawen. Kalau den tok datang, den kene sengkeh kepala nanti.

p/s: maaf, rosakkan bahasa n9. sedang cube lg nak belajau! =) Sekian, terima kasih.

0 orang tak puas hati!: