Subscribe:

12 September 2011

Hantu Bonceng!

Assalamualaikum...


Setelah sekian lama,
Akhirnye tibelah saat sy menonton kisah yg dah 2 minggu sy tunggu.. =)

Walaupun duk seat sorang,
kawan sorang lagi duk seat kat belakang,
kiri kanan couple bahagia..
Namun~~ ape lah aku nak kesah sgt!
Asal dapat menonton filem ini..

antara watak utama

zizan sebagai amran
juliana evans sebagai ayu/maya (hantu cantik)
jue aziz sebagai halimaton
dan
tai sebagai kunyit

Dari 5 bintang, sy boleh bg 4 1/2,
Jalan cerite jelas,
Lawak best,
Hampir semua part sy gelak,

Apepon, terima kasih Sabrina kerana sudi menemani sy..
Walaupun sy duduk di depan, dan Sabrina duduk di belakang..
Tapi.. kami tetap gembira (ayat skema)

Apa Celop!

4 orang tak puas hati!:

nuyu said...

cita ni aku g satu bintang je. haram jad.... x best langsung.. aku nyampah nyet nyet monyet tu. spoil satu filem.

Salwa Adnan said...

haha! naseb aku x tengok cite ni ngan ko.. ko dah tengok final destination? jom tgok jom!

nuyu said...

lagi x rela.. cite tu terlampau predictable... let me guess, sume mati kan? ahahahahhahahaha. oklah. esok nak? kite tgk before 6. murah sikit pkai student rate. kamu sila ponteng keje esok, paham!

Salwa Adnan said...

Yang.. Esok x bleh la.. Aku da kene book ngan manusia laen.. Pi tgok cite raya x jadi.. Sowi babe.. Then jumaat smpi ahad keje, free siang senin je kot, mlm de hal.. Huhu.. Jom la senin, sbb aku ajak, dan aku bemasalah, aku blanje pon xpe.. Hehe..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers