Subscribe:

12 September 2011

Topup naek harga 6%

Assalamualaikum...

Terima msg dr Celcom..

'RM0. Plggn dihargai, mulai 15/9/2011, semua pembelian reload & pek permulaan prabayar akan dikenakan 6% cukai perkhidmatan yg berkenaan. Info:www.celcom.com.my'

Tp semalam aku beli topup maxis bukan celcom, await dah naek harga? Aku salah tarikh ke kelendar ni salah cetak? Ke mmg kedai tu saje cas lebih semalam?

Bos, topup da naek, so boleh tak naekkan gaji sy jadi RM4000? (over ko kan salwa?)

P/s: Semalam waktu open house sebok becerite pasal USS, rase nak bawak hati ke USS je, kawan2 jom pegi esok! (sembang mcm USS tu dkat pnti dalam je)

4 orang tak puas hati!:

nuyu said...

topap dah x jadi naik la... wana gtau aku...

Salwa Adnan said...

aah, aku pun ari tu senior bgtau.. tapi ari tu kedai cas lebih kat aku, aku nak mintak balik duit aku ari tu.

nuyu said...

senior????????????????????? abe senior mane ni salwa oi....?

Salwa Adnan said...

hehe.. Asal senior je abe kan.. Mu ni la.. Haha.. Ko x kenal kot, senior 04.. Name x perlu la sebut.. Bahaye, dah de bini..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers